poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Porajdowy grill ;)

Witajcie!;)

Mam nadzieję że w miarę bezboleśnie udało się Wam powrócić do wrocławskiej rzeczywistości:)
Nadszedł czas na wspólne spotkanko i powspominanie naszej wielkiej krymskiej przygody:)
W najbliższy piątek (2.09) organizujemy z Sebastianem w tym celu po-rajdowego grilla.
Impreza odbędzie się w Budziszowie, gdzie znajduję się studio Sebastiana- ok 30km od Wrocławia, niedaleko Kobierzyc.
Jeśli chodzi o dojazd, to najlepszą opcją jest auto, ewentualnie PKS do Rolantowic, stamtąd do celu jest ok.2km...rower raczej niewskazany ze względu na to, że dojazd jest główną drogą na Kudowę...tzn tiry i inne 'przyjemności' :)
Wiem na pewno że mój tato będzie jechać autem, także kilka miejsc mogłoby się pewnie znaleźć...część z Was na pewno posiada samochody więc pewnie dałoby się jakoś dogadać.. :)
Na miejscu jest możliwość noclegu...i to (uwaga!) na łóżkach :)
Początek naszej schadzki przewidujemy na ok.17-18.
My kupimy jedzonko(potem zrobimy małą zrzutkę), w alkohol każdy zaopatruję się sam:)

Także serdecznie zapraszamy:)
Dajcie proszę znać (najpóźniej do czwartku) czy się pojawicie.
Mój tel: 502 345 993
W razie jakichkolwiek pytań(szczególnie dotyczących dojazdu) piszcie lub dzwońcie :)

Pozdrawiam,
Ola

13 komentarzy:

  1. Ola, a jakim PKS-em dojadę do tych Rolantowic? jakiś numer konkretny?

    najlepsze jest to, że w piątek pracuję do 21:00, a w sobotę mam na 8:45 :) nie wiem jak ja to ogarnę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. A najgorsze jest to, że w piątek o tej godzinie to ja już od dawna będę z Natalią nad naszym kochanym polskim morzem. Jednak będziemy z Wami duchem oboje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również wyruszam w piątek na dalszą część wakacji, więc niestety, podobnie jak Olek z Natalią, będę z Wami tylko duchem... bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma ktoś wolne miejsce w aucie? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuba mój tato mógłby Cię zabrać- wpadną na chwilę, bo jada na weekend do Otmuchowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olka, ponawiam pytanie: co tam jeździ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Budziszowa dojeżdża autobus 872-z pętli Krzyki koło Lidla, kursuję co godzinę; do pętli dojazd tramwajami :6,7,17... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spoko 7ką podjadę z Marino, tylko czy o tej godzinie jeszcze coś będzie :/ to będzie koło 22, jak dojadę na Krzyki, a autobus mam o 23:30 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra, to będę się z nim kontaktował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to kto na pewno się zjawi ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chodzą słuchy o Szymonie i Karolinie...;)

    OdpowiedzUsuń