środa, 18 marca 2015

NORDIKA....

Witajcie, w sprawach przygotowań do Rajdu NORDIKA to:

- część odpowiedziała pozytywnie na zaproszenia / jest nas narazie 8-ka /

- kilka osób w ogóle nie odpowiedziało na moje zaproszenie ... co jest dla mnie znakiem, że może się czają...

- proszę o odpowiedź SMS lub mailem lub na facebooku lub w komentarzu na blogu , krótko:

 TAK  lub  NIE...

- czekam na zgłoszenia do końca marca, po tym terminie kto dołączy to sam sobie załatwia bilety...

- osoby zgłoszone proszę o wpłaty zaliczki 500 zł. jak najszybciej.

Inne sprawy to: 28.marca jak bedzie pogoda to pojedziemy rowerami na Wzgórza Trzebnickie, porozmawiamy o szczegółach rajdowych i nie tylko...szczegóły później.

Pozdrawiam serdecznie.

5 komentarzy:

  1. Ja w tym czasie będę prawdopodobnie miał obronę pracy magisterskiej i zawirowania z pracą, także nie jadę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba, ty już raczej dawno zostałeś spisany przez Sokolików na 'straty". Przyznaj, że Ci się priorytety pozmieniały odkąd jesteś w poważnym związku, a nie, że 'obrona' i 'praca' :p ;)!

      Usuń
    2. Miło słyszeć, że mnie spisaliście na straty ;)
      Tak się składa, że Alicja jest w Oxfordzie, więc rajd byłby mi na rękę, ale ponieważ żegnam się z serwisem i kończę magisterkę, to ciężko by to było pogodzić z 22-dniowym wyjazdem.

      Usuń
  2. Zawsze można dołączyć na tydzień lub dwa....

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie Kuba ;) ja tak najprawdopodobniej będę jechać, niekoniecznie na cały rajd ;) dla chcącego nic trudnego! A może i Alicja zawita na metę do Londynu :)

    OdpowiedzUsuń