poniedziałek, 3 marca 2014

Wschodnie niepokoje...

Witam serdecznie w ten niespokojny czas...tam gdzie 3 lata temu jechaliśmy na rowerach tzn. Ukraina i Krym są na krawędzi wojny...
Jesteśmy z Ukrainą !!!
Żyjemy nadzieją, że sytuacja na wschodzie uspokoi się i nasz Rajd w Kaukaz będzie nie zagrożony, póki co działamy !!!
A w razie czego robimy alternatywne rozwiązanie...zobaczymy.
 Aktualnie na liście jest 8 osób-/ 6 pań i 2 panów/

Ogłaszam wspólny wyjazd rowerowy w niedzielę 9 marca na godz.11.00, zbiórka przed Mostem Milenijnym.

13 komentarzy:

  1. A gdzie planowana jest wycieczka?

    OdpowiedzUsuń
  2. może zamek w Wojnowicach tym razem? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie zamek w Wojnowicach i okolice

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dam jeszcze znać- najprawdopodobniej pojedziemy do znajomych do Dzierżoniowa na cały weekend, więc pewnie znowu się nie zabiorę z Wami :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanie kto będzie? W trójkę jedziemy czy co?

    OdpowiedzUsuń
  6. 1/Stefania,2/Kinga3/,Kuba Kingi,4/Tomek, 5/ Rut,6/ ja-p.Kiju,7/ Marzena F.....8/ Jowita ?,9/ Patrycja ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie będzie- od wczoraj mam jakiś dziwny problem z kolanem i muszę się oszczędzać bo jeszcze mnie naaaarty czekają. Udanej wycieczki mimo wszystko ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, my będziemy z Kubą + możliwe, że jeszcze Łukasz - kolega Kuby :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak więc razem z Tobą Olku szykuje się od ok.12 osób

    OdpowiedzUsuń
  10. My będziemy w Dzierżoniowie, więc lipa....udanej wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś niesamowitego. Cieszę się w takim razie:) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jowita Semczuk8 marca 2014 22:22

    Mnie nie będzie bo praca, a Pati chora więc tym razem też odpada... Udanej wycieczki!:) pozdroo

    OdpowiedzUsuń