niedziela, 12 września 2010

Plan wyjazdu do Świeradowa....

Hej witam was i podaję plan działań dotyczący wyjazdu do Świeradowa:
1/ Wyjazd w piątek 24.09. popołudniu /godz.podam później/ Busem kursowym z ul.Dawida
Rowery zabierze nasz groszek.Pakowanie rowerów w czwartek wieczorem...
2/ Niektórzy/Kuba,Szczepan,Wiktor/planują jazdę rowerami z Wrocławia/ok.170 km./, kto by jeszcze to proszę dać mi znać.
3/Groszek też pojedzie z waszymi bagażami oraz z prowiantem.
4/W sobotę zrobimy wycieczkę rowerową po górach Izerskich do Czech.
5/Powrót w niedzielę 26.09 w podobny sposób jak przyjazd....
6/Koszt wyjazdu to:
a/ bilety do busa ok 50 zł.
b/wyżywienie/na grila/i 2 śniadania oraz 2 obiadokolacje i napoje ok.50 zł.
c/Czyli razem po 100 zł.

Z innych spraw to prezentacja już jest!!!
Premiera w Świeradowie...
Pozdrawiam.
P.Andrzej

4 komentarze:

  1. My oczywiście jedziemy na rowerach z Tomkiem, o ile się okaże że ma weekend wolny. Jak ktoś czuje się na siłach, to zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak reszta, ale ja osobiście jestem BARDZO zawiedziona, że wyjazd się nie odbędzie :( zawiodłam się na Was "Sokoliki" :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinia, dzwonił do mnie Rafał i on chce tak czy siak zrobić ten wyjazd, nawet tylko w kilka osób : ) Piszesz się?

    OdpowiedzUsuń