czwartek, 25 lutego 2010

W sobotę ma być słonecznie i ok 8 stopni. Może jakaś wycieczka? :)

4 komentarze:

  1. W sobotę mój drogi Kubo śpię po przepracowanej nocy, potem jeszcze jeden taki rudzielec więc chętnie ale w niedzielę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie dopiero po napisaniu posta przypomniałem sobie, że w sobotę o 13 mam umówione spotkanie, więc też niedziela by mi pasowała.. Ale w niedziele ma padać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej...witam was po śnie zimowym...rzeczywiście pogoda żyleta...ale jeszcze musimy dojrzeć do wspólnej wyprawy..Ja jutro z kolei nie mogę.Mam nadzieję że wkrótce oficjalnie zainicjujemy ten sezon,którego zwieńczeniem będzie Rajd PARIS 2010!!!A zadań i przygotowań co nie miara...Pozdro...pan Kiju

    OdpowiedzUsuń
  4. odkurzyłam rower a TU ZNOWU MROZY IDĄ..;(

    OdpowiedzUsuń